avatar Ten blog rowerowy prowadzi Mlody12 z miasteczka Legnica. Mam przejechane 26298.70 kilometrów w tym 952.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 28.20 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Mlody12.bikestats.pl

Wyjazdy jednodniowe

Góry

Wtorek, 18 sierpnia 2015 · dodano: 18.08.2015 | Komentarze 0

Trasa gmp przejeżdzona. Najpierw 1 runda równym tempem, później tempóweczki 30sek full gaz/ 30sek odpoczynku przez prawoe cały podjazd. Następna runda jak pierwsza, równe i mocne tempo. Po trzeciej rundzie uszyliśmy jeszcze na odrodzenie, czyli największy podjazd w PL zaliczony :) Ale ciężko było, nie powiem... Później zjazd (jedna wielka tragedia...) i kolejna runda. Znów tempóweczki na podjeździe. Później ostatnia już runda (5) pojechana równym tempem, po podjeździe zjechaliśmy kilometr i podjechaliśmy końcówkę podjazdu. Później zjazd, tym razem przez Przesiekę i do auta.

Górki w grupie

Czwartek, 4 czerwca 2015 · dodano: 04.06.2015 | Komentarze 0

Miał być Karpacz, ale niestety wybór padł na bliższe tereny, więc ruszyliśmy z Świerzawy. Całkiem fajny trening wyszedł, sporo przewyższeń, jest git :D No i też za bardzo się nie przemęczam, bo ten tydzień robię regeneracyjny (choć treningi tego nie wskazują :P)

Góry #2

Środa, 27 maja 2015 · dodano: 27.05.2015 | Komentarze 0

Drugie z rzędu kręcenie w górach. Trasa identyczna jak wczoraj, tyle że zamiast 3 rund zrobione 2. Znów było super, troszkę lżej i krócej niż wczoraj, ale za to wpadły trzy przyśpieszenia na podjazdach do tętna 175. Moc na podjazdach zdecydowanie jest. Czym podjazd jest bardziej nachylony- trudniejszy, tym lepiej dla mnie ;) Dziś już podarowaliśmy sobie ścianki 25%-owe, bo wczoraj było ich sporo ;P Myślę, że w niektórych momentach dochodziło nawet do 30. Uwielbiam to :) Ale niestety, przy takim nachyleniu bardzo łatwo jest o upadek, nie mówiąc już o tym, że jedyną możliwością na taki podjazd jest mała płyta 34. Mam nadzieję, że za powiedzmy 3 tygodnie powtóezymy to z kolegą, bo treningi tego typu są naprawdę potrzebne, co by nie mówić, kręcenie rund wokół Karpacza nie ma nic wspólnego z podjazdami np. na Legnickie Pole. Nawet gdybym zrobił tam 30 podjazdów, to i tak nie będzie to samo. Na koniec czas w strefach:
1 -> 45%
2 -> 35%
3 -> 2%
4 -> 0%

• Kalorie 1932kcal
  • Podjazdy 1976m

Góry #1

Wtorek, 26 maja 2015 · dodano: 27.05.2015 | Komentarze 0

Pierwszy dzień zleciał szybciutko. Wyjechaliśmy ok.15 i ok. 17 ruszyliśmy na rowerach. Plan był, żeby robić typową siłę, czyli wszystko w tlenie i ciągle przepychanie na podjazdach. Zrobiliśmy trzy rundy przez Orlinek + dojazd wyszedł super trening. Jutro powtórka, z tym że z rana i ok. 3 godzin.
I na koniec czas w strefach:
1 -> 33%
2 -> 51%
3 -> 2%
4 -> 0%.

Grupowo w Sobótce ;)

Niedziela, 22 lutego 2015 · dodano: 22.02.2015 | Komentarze 0

Pojeżdżone dziś nie mało, ale też nie za dużo. Byłaby stówka, gdyby nie sprawy dotyczące klubu itd.
W sumie trening średniawy, jedynie podjazdy pojechane mocno, z czego jestem zadowolony.
Pojeżdżone trasy Ślężańskiego Mnicha, z czego też jestem zadowolony. Ogólnie jestem zadowolony :)

Szoska w Sobótce #2

Niedziela, 1 lutego 2015 · dodano: 01.02.2015 | Komentarze 0

Nie mam zbytnio czasu na pisanie, ale ogólnie było super. Zarówno trening jak i pogoda i atmosfera- taki trening to sama przyjemność ;)
W sumie było około 30-40 osób.

• Sprzęt Trek 1.5 2013

Szoska w grupie- SOBÓTKA ;) ;) ;)

Sobota, 31 stycznia 2015 · dodano: 31.01.2015 | Komentarze 0

Śr. kadencja=> 92.
Dziś bez pulsometru- usi się udać do reklamacji, bo ostatnio za dużo szwankował...
A więc dziś ruszyłem samochodem do Sobótki. W sumie zjawiło się 7 osób.
Całkiem przyjemnie się jechało, dużo podjazdów, teren górzysty, tempo wysokie, także jest OK.
Trening jak najbardziej udany. Co do jutrzejszego, jeszcze nie wiem, czy powtórka z dziś czy co- zobaczy się :D

• Sprzęt Trek 1.5 2013

Próbna Czasówka Kaczawska. Rozgrzewka i rozjazd.

Niedziela, 7 września 2014 · dodano: 07.09.2014 | Komentarze 0

Rozgrzewka- 24km
Rozjazd- 21 km
Dzisiaj wybrałem się samochodem do Podgórek, a dokładniej do Świerzawy na stację.
Ze stacji przesiadłem się na rower, wcześniej oczywiście ubierając się itd.
Rozgrzewkowo pojechałem ze Świerzawy do Wojcieszowa (miejsca startu) objazdem, ponieważ droga była zamknięta. Po 22 km rozgrzewki zrobiłem 15 minut pauzy, tak jak się to powinno zrobić i wyruszyłem na trasę.
Jazdę rozpocząłem od samego początka drogi (teraz wiem, że powinienem zacząć ok. 400 metrów dalej, bo wyszło mi właśnie o 400 metrów za dużo, ale trudno).
Od początku postanowiłem się troche pooszczędać, ale na ok. 4 kilometrze tej męczarni zrozumiałem, że za mało. Do ostatniego, finałowego podjazdu o nachyleniu ponad 10% jechałem w tętnie 190- 194. Na ostatnim podjeździe były momenty, że myśleałem, że nie wjadę. Ból w płucach, nogach i brzuchu się nasilał i nasilał, a trasa nie miała końca. Poczułem ulgę, gdy zonaczyłem metę, więc stanąłem na pedałkach i dałem z siebie wszystko to, co mi zostało po 7,5 km-ach.
Podsumowując:
dst= 7.88 km
time= 18.19 min.
Vśr= 25.86 km/h
Kadencja śr= 93
Obym tak właśnie pojechał za dwa tygodnie, a będzie idealnie...
No ewentualnie, mogłem jeszcze na ostatnich 200 metrach trochę podciągnąć prędkość, ale na pewno dałem dziś z siebie wszystko i z tego najbardziej jestem zadowolony ;)

UWAGA!!!

Średnie i maksymalne tętno podane są z czasówki, nie z całego dystansu.
Na koniec plan na następne dwa tygodnie:
Poniedziałek- sala+ basen
Wtorek- podjazdy na Leg. Pole/ Stanisławów
Środa- interwały szybkościowe/ trening w tlenie
Czwartek- sala+ basen
Piątek- przejażdżka 40- 50km
Sobota- Trening górski trasą czasówki. Rozgrzewka- 2, może 3 podjazdy- Rozjazd. W sumie 60- 110 km
Niedziela- Trening z CCC 80- 120 km. CEL: Przejechać cały trening w grupie.
Poniedziałek- WOLNE
Wtorek- basen/ przejażdżka 40- 60 km
Środa- Podjazdy Leg. Pole/ Stanisławów
Czwartek- Trening w tlenie: 10km Rozgrzewka- 40km Tlen- 10km Rozjazd
Piątek- WOLNE (rano nie idę na basen)
Sobota- Rozgrzewka trenażer 30min- 15 min przerwy- czasówka kaczawska- 5- 10 minut przerwy- 1- 1:30 godź rozjazd na rowerze/ 30 min rozjazd na trenażerze.
Niedziela- przejażdżka/ trening z CCC/ wolne.

Kilka fotek:

Trening pod GSMP

Sobota, 23 sierpnia 2014 · dodano: 23.08.2014 | Komentarze 0

Dziś ciężki trening w górach, dokładniej to okolice podgórzyna.
Jeździliśmy rundę górskich szosowyvh mistrzostw polski. Zarówno rundę masters, jak i elita. Trening ciężki, praktycznie cały czas góra-dół-góra-dół itd.
Myślę, że pokazałem się w górach z lepszej strony, forma pnie się do góry, więc jest dobrze :D
We wrześniu planuję start w czasówce kaczawskiej- czyli 8 km-owy wjazd na kapele. W październiku kolejna czasówka i ewentualnie pod koniec sezonu kryterium w Bolkowie, ale runda jest naprawdę ciężka, więc nie wiem czy wystartuję. Narazie myślę o licencji i czasówce na kapelę, która odbędzie się 20 września.
Jutro na 99% jadę na trening w Lubinie z CCC Polkowice.
Jeszcze jedno: muszę wymienić baterie w pulsometrze, liczniku i czujnikach kadencji i prędkości, bo od jakiegoś czasu raz pokazuje, a raz nie.
Dziś także połowy kilometrów nie mam, więc czas jazdy i dystans jest przybliżony.

• Sprzęt Trek 1.5 2013

Karkonosze: Kowary, Karpacz, Mala Upa.

Niedziela, 17 sierpnia 2014 · dodano: 17.08.2014 | Komentarze 0

Dziś wybrałem się w Karkonosze, a dokładniej do miejscowości Kowary...
A więc od początku:

Rano baaardzo duże śniadanie i ruszam w drogę. Staję na stacji przed Kowarami, aby się przebrać i okazuje się, że zapomniałem butów... :/  Tak więc musiałem wrócić po buty i przyjechać jeszcze raz.
Gdy już dojechałem, przebrałem się i tak dalej, była godzina 12- 12:30.
Chwila orientacji, gdzie co jest i wyruszyłem na krótką rozgrzewkę przed podjazdem:

Wjechałem na drogę 366 i po prostu pojechałem do przodu. Po kilku kilometrach zawróciłem i podjechałem na start podjazdu Przełęcz Okraj (ruszyłem od biedronki).
Cały podjazd do szczytu jechałem 44 minuty, ale szczerze mówiąc, wersja przez główną drogę nie była jakoś bardzo wymagająca.Brakowało mi trochę ścianek kilkunastoprocentowych. Wjechałem na górę, gdzie zrobiłem "małą" sesję zdjęciową:

Następnie był zjazd, na którym trochę zmarzłem, ale bez przesady. Gdy zjechałem wyruszyłem drogą 366 do ronda- gdzie zaczyna się podjazd na skocznię Orlinek. Po wjechaniu zrobiłem zdjęcie i wjechałem na kaplicę Wang.

Odwiedziłem również lodowisko, na którym rok temu rozciąłem sobie dosyć poważnie dwa palce (łyżwą) :D

Po zrobieniu zdjęć kontynuowałem zjazd, na którym wyprzedziłem wieleeeee samochodów (duży ruch i lekki korek).
Gdy zjechałem spotkałem starszego kolarza, z którym chwilę porozmawiałem, ale niestety zjechał w boczną drogę :(
Dalej jechałem do biedronki, gdzie rozpocząłem podjazd Przełęcz Okraj po raz drugi :P
Było o wiele trudniej niż za pierwszym razem, nogi były już na prawdę zmęczone, więc zmusiły mnie do krótkiego postoju 2,5 km przed schroniskiem. Ruszyłem do góry, gdzie znów odbyła się sesja...

Wjechałem na górę, aby się cieplej ubrać przed zjazdem (czapka na uszy, długie rękawiczki i kurtka na deszcz).
Zjazd był długi, zimny, ale zajebisty! :D

No i po zjeździe pakuję się do samochodu ;)

Na koniec "statystyki z jazdy":
Kadencja średnia: 85; Kadencja Maksymalna: 124.
Metry w "pionie": 2486m.
Profil trasy + prędkość:

Dodaję link do mapki trasy (statystyki typu średnia prędkość, kalorie, czas jazdy i dystans są błędne:
I to na tyle...
Ogólnie podsumowując to żadnego przejechanego dziś kilometra nie żałuję, jak na pierwszy dzień na rowerze w górach, to naprawdę spoko :P Już nie mogę się doczekać kolejnego (który pewnie będzie dopiero w przyszłym sezonie... :( ).